Konkurs o Złoty Medal

Podziel się

Innowacyjność na medal! Złoty Medal to nie tylko nagroda, to strategia promocji, która zaczyna się na Międzynarodowych Targach Poznańskich.

Siła konkursu o Złoty Medal MTP oraz towarzyszącego mu od 2012 roku plebiscytu Złoty Medal – Wybór Konsumentów rośnie z roku na rok. W konkursie doceniana jest innowacyjność, pomysłowość, nowoczesność. Do konkursu mogą być zgłaszane produkty i usługi, które będą prezentowane na stoiskach targowych oraz wyróżniają się na rynku dzięki swoim walorom jakościowym, technologicznym i użytkowym i mogą być wzorem dla innych.

Rocznie do konkursu o Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich zgłaszanych jest blisko 500 produktów. Tylko w samym 2018 roku napłynęło 389 zgłoszeń, z czego jury przyznało 311 Złotych Medali.  Od 2010 roku do konkursu zgłoszono 3100 innowacyjnych produktów. Zgłoszenia produktu mogą dokonać firmy prezentujące się na targach w Strefie Wystawcy. 

Więcej na temat konkursu Złoty Medal MTP znajduje się na stronie internetowej.

www.zlotymedal.com

Werdykt ekspertów i Wybór Konsumentów

Zgłoszone produkty oceniane są dwuetapowo. Po werdykcie zespołu ekspertów zasiadających w Sądzie Konkursowym, zaczyna się kolejny etap rywalizacji – plebiscyt Złoty Medal – Wybór Konsumentów, w którym decydują zwiedzający i internauci. Głosowanie jest możliwe w trakcie targów na specjalnie przygotowanych do tego Strefach Mistrzów oraz u promotorów mobilnych lub za pośrednictwem strony internetowej nawet miesiąc po zakończeniu targów.

Złoty Medal MTP jest rozpoznawalną marką. Laureaci dumnie prezentują tę prestiżową nagrodę zdobytą na Międzynarodowych Targach Poznańskich, nie tylko w gablotach, lecz posługują się tym motywem na szerszą skalę. Zdobycie najważniejszej nagrody poznańskich targów to okazja by promować innowacyjne produkty i laureaci chętnie z tej możliwości korzystają. Dlaczego tak się dzieje? - Polski eksport bije rekordy, nasze firmy zdobywają kolejne zagraniczne rynki. Zagraniczni partnerzy handlowi dogłębnie sprawdzają wiarygodność polskich dostawców i jakość ich produktów. Złoty Medal, jak i Złoty Medal – Wybór Konsumentów, oprócz wyróżnienia cech samego produktu, jest także certyfikatem wiarygodności jego producenta – wyjaśnia Jerzy Wonka Prezes Zarządu InfoCredit Service – partner targowego portalu Strefa Wystawcy i Dźwignia Biznesu.

Identyfikacja nagrodzonych produktów na ekspozycji

  • Prestiżowa statuetka Złotego Medalu oraz dyplom

  • Logotyp wraz z księgą znaku

  • Szablon reklamy promującej laureata

  • Stand A4 z logo Złotego Medalu

  • Duża naklejka z logo Złotego Medalu umożliwiająca szybką identyfikację nagrodzonego produktu wśród stoisk na pawilonie targowym

Gale i konferencje

  •  

    Udział w uroczystej gali wręczenia nagród – prestiżowym wydarzeniu z udziałem przedstawicieli branży, a także instytucji, stowarzyszeń i dziennikarzy. Zdobywcy nagrody Złoty Medal – Wybór Konsumentów dodatkowo biorą udział w gali  podsumowującej wszystkie edycje konkursów mijającego roku



  • Profesjonalne zdjęcia i film z gali wręczenia nagród

 

 

Więcej informacji udzieli

Agnieszka Polacka